Så här tycker jag:

Är det bara jag, eller är det någon annan som andra år har kollat på Lets Dance och sett att en av de manliga proffsdansarna är så lik Sid i "Ice age"? Jag brukar börja gapskratta varenda gång! Ska bli så kul att få sig ett gott skratt nu när Lets Dance börjar igen :)



Fortfarande bara jag som tycker det?? Tja, kanske, men jag tycker ändå att dom är lika och jag kommer skratta så jag kissar på mig de närmaste fredagarna. :D


Hur har eran dag varit då? Min har varit ganska skön faktiskt, även fast det var första skoldagen efter jullovet idag.  Hade sovmorgon som varje torsdag. Fast idag var det den tidiga sovmorgonen (Varannan torsdag börjar vi 9.30, och varannan börjar vi 10.20). Så vi började alltså med Livskunskap. Vi pratade om skolans regler, för vi måste lära oss dom utantill. OFTA! Jag slår vad om att ingen kommer lära sig dom. Kanske pluggisarna.
Sedan hade vi spanska i en timma, vi översatte en text om spansk skrock. Och vet ni, jag är född på Spaniens otursdag: Tisdag den 13:e. Slå den om ni kan ;)

Efter spanskan fick vi sluta skolan, eftersom att vi inte hade någon elevens val. Vi hade ingen elevens val bara för att vi har fått byta om vi vill, och inte har fått reda på vart vi ska vara ännu. Så det var härligt! :D Gick i skolan mellan 9.30 och 11.20. Fast jag och Julia stannade och käka i skolan innan vi åkte hem. Det var ju köttfärssås och spagetti, det får man ju inte missa! ;D

Guitar Hero-spelet har inte kommit ännu, så jag hoppas att det kommer imorron. :D

Puss, hej
/ ellen :)

Kommentarer
Postat av: victoria

omg, dom va kusligt lika ! asså, allvarligt, haha , det va dom :D

2009-01-10 @ 13:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0