Tjingeling!

Idag har det varit en helt vanlig skoldag. Hatar måndagar! Man studsar inte direkt ur sängen på morgonen...

Vi spelade "Basket-Fia" på gympan. Jag ÄR BÄST på basket! :D Ärligt alltså, jag är skitbra! :D
Sen hade vi So, men min grupp (vi håller på med grupparbete) kommer ingen vart i arbetet. Usch! Hur lätt är det att skriva om rättvisa? Det är ett så jä*la stort område, man vet inte vart man ska börja...

Sedan hade vi matte, syslöjd. Jag och Julia gjorde jättefina Orange/rosa kompis armband. Sen hade vi engelska. Det var skitkul! Även fast jag var skithungrig. ;) Vi skulle testa NP från andra år, och så skulle vi sitta och prata. Sedan så ville jag och Pernilla fortsätta prata, och jag bah: "Let's talk about my hair!" Och så prata vi om mitt hår, och att jag vill klippa det kort. Och så kom Niklas och satte sig brevid oss och så frågade Pernilla mig (på engelka) om jag ville ha samma friyr som Niklas. Sen sa hon till Niklas: "Niklas, Ellen likes your hår". Fast hår lät ju som "whore"(hora), och vi började gapskratta. Så kul har vi på våra engelskalektioner.

Nu ska jag snart äta, och sen blir det årets första drillträning. Ha de gott! :)

Puss, hej
/ ellen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0