Beat it!

Igår åkte jag och Julia ner till stan vid 5 och så kollade vi på när dansare dansade till Michael Jacksons "Beat it" på torget, precis som dom har gjort i Stockholm.
Sen gick vi runt lite, träffade Linn, sen dumpa hon oss, så vi satte oss på donken. Sen gick vi runt lite till, kollade på Hellenium på torget. Så tänkte jag ta sista 3:an bussen hem, men missade den. Därför gick jag runt med Linda, Andrea och Sofia lite. Så kom Julia igen, och så gick vi runt lite alla 5. Mycket gående blev det alltså.
Åkte hem vid 11 ungefär, för jag orkade inte vara kvar där nere något mer.



Det var ju inte lika många med och dansa som i stockholm då men, det var ändå riktigt coolt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0