Den hemliga presenten var en...

... bagagevåg! :D Haha, jag vet, mina päron är påhittiga! Men den var faktiskt fräck, och jag behöver inte längre vara nojjig nästa gång vi åker ut och reser. Jag är alltid rädd för att ha övervikt, förstår ni.
Lite andra saker som jag fick igår då var t.ex. en kokbok med över hundra recept på olika muffins, samt stora muffinsformar, och mönstrade muffinsformar, haha! Allt ifrån morbror Reine och moster Maggan :)
Av mormor och morfar fick jag en strandväska och nån necesär, och en solkräm. Och lite pengar såklart ;) 
 Av morbror Tomas och moster Ingalill fick jag Lasse Åberg-glas som jag får varje år av dom. Har samlat på mig 10 st (!) hittils, och älskar dom! :D Dom är underbara!
Av moster Katarina och morbror Kristian fick jag ett par jättefina örhängen i äkta silver, som var formade som skeva hjärtan typ, och råkade passa oerhört bra med halsbandet som jag hade igår som också var ett skevt hjärta i silver x)
Av farfar och hans sambo Gullan fick jag pengar, och även så från farbror Martin och faster Brita, och min kusin Linn m. familj.

Jag tyckte allt att min födelsedag blev lyckat, inget som kunde gått bättre enligt min åsikt. Alla älskade min ost-och-skink-paj, kanske för att alla blev förvånade över att faktiskt jag också kunde laga mat.

Nu ska jag spela sims, har åkt runt lite med mammas rullstol som vi hämtat ut idag. Det var roligt. Puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

Fyfan vilken snygg designe Ellen :D ! Skit snygg måste jag säga :D

2009-07-14 @ 21:25:12
URL: http://jselstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0