Designen börjar arta sig!

Har suttit hela dagen och grejat med min nya design till bloggen. Mycket småpill må jag säga!
Ni kanske undrar varför jag lägger ner så mycket tid på min design, jag har ju lixom inte många läsare precis (ungefär 10 om dagen [x ). Och jag gör inte om designen för att få mer läsare. Visst hade det varit roligt om andra som inte är mina vänner tycker att det är kul att läsa vad jag skriver, men det är inte det jag strävar mot.
Nä, jag gör bara om min design för att jag tycker att det är så jädrans roligt! Det är verkligen kul att sitta och greja med de små koderna! Och jag lär mig så himla mycket! Visst, det kanske inte är någon mästar-design jag kommit fram med, men herregud, JAG ÄR EN NYBÖRJARE! Jag är här för att lära mig! :)
Så nu tänkte jag att jag skulle lägga upp min design här, och medans jag fixar det så lägger jag inte denna sköna video som jag hittade på Foki's blogg! Enjoy!


Är den inte för gullig? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0