God natt!

Nu ska jag snart gå och lägga mig! Så får vi väl se om jag somnar, knappast troligt... x]

Min superduktiga-målar-kompis Maria har målat en bild av mig och jag tycker att hon är grymt duktig, så det så!



Hon är superduktig på att måla och jag är avundsjuk för jag kan inte måla så ;) Men som tur var kommer vi gå på samma skola nästa år, då hon går bild och jag går media, och då kan ju hon kanske lära mig att måla snyggt under rasterna ;) Haha, aja man kan ju alltid drömma.

God natt!

Kommentarer
Postat av: victoria

OJ ! Amazing.. vill också kunna måla fint! <3

2009-07-12 @ 22:12:10
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com
Postat av: mariahiding

åå tack!<333333

hahaha ja ska lära dej allt jag kan,ellen picasso:D

2009-07-20 @ 16:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0