Natti natti!

Nu har jag tagit bort mitt nagellack, tagit bort sminket, tvättat ansiktet, bytat om till pjamas och sitter med tandborsten i mun. För er som inte är den vassaste kniven i lådan så kan jag förklara för er att jag alldeles strax ska hoppa i säng och få min skönhetssömn som jag behöver varje natt.
Juli gick hem för ungefär en halvtimma sedan, henne har jag spenderat hela dagen med. Vi började med att se Ice Age 3 hemma hos henne (hon fick inte igång Brüno-filmen), sen åt vi där, gick hem till mig och hämta busskort och pengar och så åkte vi ner till fjorden. Där var det dötrist! Så efter en väldigt kort stund bestämmde vi oss för att gå till Willy:s och köpa godis och sen dra hem till mig och spela tv-spel. Väl hemma hos mig spelade vi MySims och Guitar Hero. Sen fick vi lust att se på film så vi bänka oss nere i tv-soffan och kollade på "Epic movie". Lika rolig varje gång, haha!

Nä, som sagt var så ska jag nanna nu, fast först ska jag såklart läsa några sidor i min kära bok. Och spotta ut all tandkräms-saliv som jag har i munnen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0