Nervös? Nädå!

Igår skrev jag ju att jag var nervös inför skolstarten. Nu kom jag på en till sak jag är nervös över: Att åka till Mora om 2 veckor! Jag har aldrig åkt långa streckor själv, aldrig åkt tåg helt själv överhuvudtaget faktiskt! Och nu ska jag byta tåg på 3 ställen. Jag kommer dö! Ärligt talat, vad händer om man inte kommer på ett av tågen, då kommer man ju inte på nästa heller, eller nästa! Vad ska man göra då? :S
Som tur var så träffar jag Madde på tåget som jag går på i Örebro tror jag det var. Då får vi hoppas att båda två verkligen sitter på det tåget!

Kommentarer
Postat av: madde

hahah, jag med !

jag är grymt närvös över att inte hinna med det tåget som jag går på i Motala som du går på sen, det är ett byte på fyra minuter for god's sake.

hahaah, men det ska nog gå bra, ja (:

2009-07-24 @ 20:53:31
URL: http://cherryisland.devote.se
Postat av: JOhannnnaa;)

Jag hoppas verkligen ni klarar av era tågbyten annars blir jag lite ledsen i ögat om ingen dyker upp:( ;P hihih

2009-07-29 @ 14:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0