Orkar inte komma på någon rukrik...

Hej svej leverpastej!

Dagen har varit såhär: Moster Katarina och Moster Ingalill kom idag vid 11,  då blev det min supergoda kladdkaka (den som jag bakade igår kväll) med grädde. När dom hade åkt, så åkte jag och pappa ut till torp för att handla mat. Ja, vi gav oss ut i spöregnet, och det visade sig vara en hel del andra folk som gjort det också, för det var knökat med bil och folk på torp. Efter handlandet åkte vi iallafall in till stan och hämtade med lite Thaimat hem, så nu är jag mätt och belåten.

Tänkte fortsätta lite med min bloggdesign, samtidigt som jag lyssnar på Mando Diaos underbara skiva! Hade bestämt mig för en header, men började ångra mig igår när jag la mig, och började därför skissa ner en annan på pappar. Puh! Jag blir grymt trött på mig själv ibland. Nä, inte ibland. Faktiskt hela tiden! Ja, det är sant! Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0