Skrivtorka?

Inte för att jag vet om det finns något ord som heter "skrivtorka" men... Iallafall!
Jag har inte skrivit här på bloggen på ett bra tag nu, över en vecka! Det är bara det att jag inte orkat. På onsdagen förra veckan så var jag hos Maria Berntsson på hennes 16-årskalas och spela Singstar och ett spel som typ hette "flodhästen i berg-och-dalbanan" hela kvällen.

På torsdagen kom Madeleine ifrån Växjö (om jag inte minns helt fel :S), Simone ifrån Genarp (skåne...) och Linn ifrån Hamburgsund. Ni som inte vet vilka detta är undrar säkert "Vilka är det?". Så det ska jag berätta för er!
Dom här tre töserna träffade nämligen jag och Julia när vi var på språkresa i Bercelona förra sommaren. Linn har vi träffat lite emellanåt, och Madde träffade vi i höstas, men Simone hade vi inte träffat sen vi sa hej då på flygplatsen i Amsterdam! Vilket snart är ett år sedan. På tal om språkresan och ett år sedan, så igår var det prick ett år sedan jag och Julia (samt alla andra på språkresan) åkte ner till härliga Barcelona. Jag minns det som om det var igår... eller... okej, inte igår kanske, men typ en vecka sen eller något iallafall!
Tillbaka till nuet. På torsdagen förra veckan passade det ju toppen med att det var nattsudd i staden, så där spenderade vi 5 tjejer kvällen.Vi träffade Niclas och Oskar typ 1000 gånger, så vi kom fram till att dom säkert förföljde oss. Det slutade med att Niclas brände hål i min plastpåse och lite på min väska, och gav mig även brännsår på foten.
När vi kom hem på torsdagskvällen var det så himla varmt så vi drog bort till Bjursjön och tog oss ett natt dopp. Väl i vattnet fick vi för oss att bada näck också, vilket resulterade i ett par väldigt fina bilder... Hmm..

Fredag & lördag var vi iväg och bada hela dagarna, och bara hade mysigt helt enkelt. I söndags drog vi till Götet där vi shoppade lite grann innan vi sa adjö till Madde på tågstationen. Sen satt vi där i 2 timmar innan Simones tåg gick och till sist vårat (mitt, Julia's och Linn's alltså).

Sen så denna veckan, har jag inget direkt att skylla på varför jag inte skrivit på bloggen. Har helt enkelt inte orkat med det. Har vart väldigt trött i huvudet och mått lite dåligt, psykiskt såattsäga. Kan bero på att mamma också börjar tappa humöret nu efter en månad med brutet ben.

Det här blev ett oerhört långt inlägg märkte jag nu, men jag kände helt enkelt att jag behövde skriva av mig. Det här var ändå den kortfattande versionen. Lägger upp lite bilder ifrån tjejdagarna, så dom som inte orkar läsa kan bara ta en titt på bilderna :) Todeluu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0