Sov gott, vakna torrt!

Nu ska jag alldeles strax gå och nana (sova alltså..).

Jag satt och greja med min nya bloggdesign förut igen, men jag blir aldrig nöjd. GAAAH! Det värsta är ju att jag suger på det där att redigera bilder, och hålla på med kodmallarna och de är ju inte direkt lätt!
Sen har jag även börjat läsa massa andra bloggar som jag tycker är jätteroliga och får så himla mycket insperation ifrån, bara det att jag inte riktigt kan uppnå det jag vill uppnå, om man säger så.

Men nu måste jag börja göra mig iordning för natten, får besök av moster och morbror imorron, redan vid typ 10, så jag måste stå upp "tidigt". Ajajaj, hur ska detta gå...


P.s. Fick slänga ihop en liten kaka nu ikväll, för att ha något att bjuda på imorron, och jag hoppas att den smakar gått. Det är inte ofta jag står och bakar chokladkaka kl.11 på kvällen.


En header som jag tänkte kanske använda, men ångra mig. Gud, vad jobbig jag är ibland alltså!

Kommentarer
Postat av: Medina

PACMAN!!!!!!!

2009-07-10 @ 10:16:34
URL: http://medinadenfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0