Torsdag, torsdag, TORSDAG!

God morgon alla morgontrötta!
God eftermiddag ni jädrans morgonpigga personer!

Igår kväll var jag, mamma & pappa hemma hos min morbror Reine i Munkedal. Vi spelade kort, och jag fick bevisa mina mattekunskaper :S

Nu till något helt annat: Jag börjar bli pirrig inför skolstarten! Och det är 4 veckor kvar! Fatta hur jag kommer känna dagen innan skolan börjar, haha! Åh, dumma fjärilar i magen, sluta flaxa!

Nu kommer lite bilder från de senaste veckorna, eftersom att jag först nu lägger in dom på datorn. Redigerade dom lite också, så att det blir lite roligare ;)


Mmmm, cupcakes! Ser mumsiga ut!

Vad hände 2-5 juli?!

Oh, paj! :D

Utväxt?

Vad hände på fallens?

Alla bildtexter är länkar till inläggen som bilderna handlar om :)

Kommentarer
Postat av: Frida<3

min födelsedagspaj ser ju jättemumsig ut :D det vard en ju också :D

och jag vill gärna smaka en av dina små cupcakes (A)

2009-07-23 @ 15:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0