Hatobjekt: Heidi & Spencer

Är det bara jag som stör mig på dom här såkallade kändisarna Heidi och Spencer?! Dom syns försjutton överallt! Och visst, klart att dom är jättekära, det syns så tydligt på deras helt oarrangerade papparazzi-bilder (hör ironin i min röst..)!

Jag är trött på att se bilder på dom överallt, och jag ångrar redan nu att jag själv snart kommer lägga up bilder på dom. Men dom anses vara så kära bara för att dom pussas eller håller om varandra på varenda bild man ser på dom, menn det syns även så tydligt att allt är så... uppgjort!
Och deras "bröllp" som sen inte alls visade sig vara något riktigt bröllop så dom var "tvugna" att gifta sig igen! Och självklart stog papparazzis högst upp på gästlistan!
Nä, fattar inte alla att det bara är ett PR-trick dom håller på med? Det är knappast någon livslång romans! Såg dom på en talkshow, och då verkade dom inte alls lika kära som dom verkar på alla bilder! Dom ville knappt ta på varandra!
Om jag ser en enda artikel till om dom så spyr jag! (Och då räknas inte denna som en, efter som att detta är mer en hattext än en artikel)

P.S. När jag söker efter bilder med söktexten "Heidi and Spencer" kommer 429 000 resultat...



Kommentarer
Postat av: Frida

men eller...suck -_- dom rä ju från tv serien the hills, kolla den så förstår du deras relation x) fast serien suger och jag hatar att dom ska synas hela tiden så det har du rätt i :)

2009-07-07 @ 12:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0