Lördag, 090613

Godmorgon allihopa!
För prick ett år sedan, 13 juni 2008, så satt jag på en buss påväg ner till Kroatien. Då åkte vi kl.4 på morgonen! :O

Idag ska jag iallafall inte sitta på någon buss i 28 timmar, nä jag ska drilla. Drillning nere på torget, och egentligen känner jag inte för det, men eftersom att jag inte kom i onsdags så tycker jag att jag borde komma idag.
Efter drillningen åker vi nog till mamma på sjukhuset. Hon hade fått reda på idag att hon inte skulle opereras förens på måndag :( Så hon var visst ledsen just nu...
När vi sedan vart på sjukhuset så ska vi nog till min morbror och hjälpa dom att flytta. Det kan kanske bli kul :)

Nu ska jag käka frukost, för om en timma måste jag vara nere i stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0