Lusten kommer, samtidigt som den går

Alltså, jag har grymm lust med att göra om min bloggdesign helt och hållet nu! Jag vill att den ska vara mer... personlig! Jag är helt förälskad i Mango's blogg, den är underbar! Jag vill ha mer färger på min blogg, mer bilder, mer jag! Inte någon egoblogg eller så, inte för att jag är så långt ifrån det dock ^^
Sånt där med kodning och så är jag ju inte direkt bäst på, långt ifrån! Inte sämst, men nära. Men jag lär mig mer och mer varje gång jag ger mig på det. Borde kanske skaffa en till blogg, en sån där jag kan testa mina kodmallar och sånt på.

En annan lust som kommit och gått under dagen är att baka små söta cupcakes! Har aldrig i hela mitt liv smakat på en cupcake, men dom ser så grymt mumsiga ut! Borde testa att baka det någon dag. Nu ska jag klura lite på att göra en ny layout till bloggen, todeluu!


I mitt huvud låter det så här just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0