Nine to five, for service and devotion

Idag tycker iallafall jag att jag har varit redig :) Har tvättat och hängt upp kläder 3 gånger, plockat in och satt igång diskmasinen, gjort två kort till mina kusinbarn, har försökt att ringa Hanna men får ej tag på henne, tagit hand om mamma... Ja, hela dagen har försvunnit! Fast jag hann ju faktiskt kolla på Sällskapsresan2, och den är så jädrans kul!
Började lite på en ny header igår föresten. Men jag får fortsätta lite mer nu, och något annan dag, slipa lite på den lixom ;)
Tjingeling!


Början på min nya header tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Ellen har du lust att hjälpa mig att sätta dit min header :) ? <3 Skulle vart skit snällt för jag fattar nada , haha

2009-06-24 @ 20:35:53
URL: http://jselstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0