Söndag, 090607

Haha, läste precis en kommentar jag fick ifrån lilla Victoria här på förra inlägget. Och visst Victoria, det är KLART att jag ska träffa dig!! Flera gånger helst! Och ja, vi måste verkligen skärpa oss, det går alldeles för lång tid emellan besöken! :)
Sen har jag andra kompisar jag vill träffa som jag inte heller träffat på länge. Typ Maria Hiding. Jag tror inte vi har träffats sen förra sommaren (??!!!). Kan det verkligen vara sant?! Vi bor ändå med bara 15 minuters gångavstånd, knappt det, och har ändå inte träffats på ETT ÅR!!! :O Shit pommes!

Jaja, får grubbla lite mer över detta medans jag spelar sims, tihi. Om jag orkar senare så ska jag fixa lite i min bokhylla och sånt också, men vi får väl se: Slapp som jag är så är det inte så troligt att det kommer hända särskilt mycket i den där bokhyllan på ett par veckor. ;)

Kommentarer
Postat av: Victoria

oh my, jag står med i ett inlägg ! andas victoria, andas.. :O :D <3 hihi (A)

2009-06-08 @ 15:11:18
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0