The sims och sommarplaner

Nu har jag spelat det jag väntat på hela dagen: The Sims. Tyvärr så blev det lite långtråkigt efter typ 2 timmar, men fortsatte ändå spela. Spela medans jag satt och måla. Spela medans jag sorterade skivor ner i olika lådor. Spela medans jag sprang in till mamma och kollade lite på tv och snodde godis.

Igår när jag var på IKEA köpte vi massa lådor och sånt som jag har tänkt mig att ha i bokhyllan. Fint ska det bli när jag är färdig där, hoppas jag. :) Får väl se när jag orkar dra igång med det. Imorron kanske? Annars har jag hela sommarlovet på mig, eftersomatt jag typ inte har NÅGONTING att göra på HELA jä*la sommaren! Första helgen, alltså om en vecka, kanske jag skulle städa hemma hos min morbror som håller på att flytta, men jag vet inte hur det blir med det ännu.
Sen hoppas jag ju även att kära Simone kommer upp till Uddevalla nerifrån Skåne någon gång i sommar. Och så funderar jag på att ta en liten tripp upp till Mora för att hälsa på Johanna ett slag också. Men inget av det är bestämmt ännu. Hoppas något av det blir av iallafall, annars kommer jag dö av tristhet i sommar!!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Så glömmer du bort att du ska träffa MIG i sommar?! ;o haha, vi bor ju förtusan i samma stad, men träffas typ aldrig. Skärpning på oss ! :D <3

2009-06-07 @ 12:14:37
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com
Postat av: madde

HIHI, skulle vara rätt kul o träffa dig med i sommmar, kanske kan ta en tripp ner till uddevalla (:



<3

2009-06-08 @ 19:43:42
URL: http://lojander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0