Tisdag, 090616

Tjillevippen! :D
Idag händer inte så jättemycket tror jag. Ska börja städa mitt rum alldeles strax, det behövs! Men det är så himla tråkigt! Speciellt att plocka undan och sånt där. Att typ skura och sånt är inte så farligt, men just undanplockandet är SÅ TRÅKIGT! Jag får väl sätta igång någon musik och helt enkelt bara börja, så är det snart färdigt. Tror jag...
Det är himla fint väder idag också, funderar på att kanske gå ut och sätta mig lite sedan och läsa en bok eller något, behöver lite färg på min "bleka" kropp :) Men som sagt först sak jag städa :)

I eftermiddag åker vi nog till mamma på sjukhuset igen. Hon opererades i knät igår, och hade visst väldigt ont just nu :( Och så har hon fått reda på att hon inte får stödja på sitt högerben på 8-10 veckor! Det är hur lång tid som helst! Tycker så synd om henne... :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0