Ännu en gång är det onsdag

Hej alla barn nu är det barnprogram! Eller, tja, inte barnprogram kanske, mer "nytt inlägg på Ellen's blogg" :D

Hur mår alla? :D Jag mår ganska bra, har lite ont i höften och är lite tät i näsan, men annars är det bara bra! :D

Idag har det inte hänt mycket! Skolan var tråkigt som vanligt. Vi hade aulasamling istället för engelska. Där delades det ut utmärkelser igen, så nu kommer dom nog ta ner min ifrån väggen i trappupgången :( Aja, grattis till dom som fick idag iallafall :)
På aulasamlingen sjöng även kören (eller rättare sagt, bara Helena sjöng, men skitfint som vanligt) för Christer (musikläraren) och alla andra som dött och så. Jättevackert!
På SOn sen och svenskan kollade vi färdigt på filmen "The day after tommorow (?)". Den är så bra! Gillar den STARKT! Och det var så roligt att sitta och kolla på Tk när hon såg den, för hon var riktigt skraj emellan åt alltså xD

Sitter nu även och funderar på om jag ska försöka mig på att göra någon ny design till min blogg. Inte för att jag redan har snygg ;) Men det hade vart kul att förnya sig lite. Jag har ju ändå inga läxor som behöver göras ;)

Puss, hej
/ ellen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0