Dagens visa

Nu är pizzan uppäten, och jag sitter på mitt rum och trär resår i min klänning. Kollar på tv, men det går inget speciellt så jag bestämmde mig för att kolla på gamla hedliga Bolibompa! Så blev jag så glad när "Dagens visa" kom upp. De programmet hade jag helt glömt bort! Haha, det måste ha funnits förevigt eller?
Iallafall, det började med att en liten gullig 5-årig tjej  sjöng "vem kan segla förutan vind", sen en annan liten tjej som sjöng "var bor du lilla råtta?", jättegulliga båda två. Sen kommer en liten kille i 5-årsåldern som sjunger "Pärlor åt svin" av Magnus Uggla! Sen när blev Magnus Ugglas sånger barnvisor?! x)
Rätt gulligt var det iallafall när han började "sjunga", hellre än bra: "Du, du är, du är fin..." Haha!

Härliga barndomsminnen som kommer framkrypande med det programmet! :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Naaw :) haha dagens visa är en klassiker :D

2009-03-13 @ 19:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0