Data, data, data

Hej, hopp, hur är läget där ute i stugorna? :)

Själv är de fint. Lite sådär slapp idag (som om jag inte är det alla andra dagar också >.< ) Har ställt fram klockan och allt, och då känner man sig helt plötsligt ännu slappare på något vis. Ja, klockan blev ju lixom ännu mer då, så istället för att jag gick ur sängen halv 11, så gick jag ur den halv 12...!

Denna söndagen blir iallafall inget mer än slapp (kan man verkligen säga slapp??). Det blir data, data och ännu lite mer data. Sånt är härligt. I förrgår pimpade jag min iPod, den blev superfin :D Haha! Tja, kanske inte superfin, men finare än den tråkigt vita den var innan :D
Nä, nu får jag allt dra igång ordentligt med mitt datorsittande, jag har ju inte hela dagen på mig (eller, jo, det har jag ju...) ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0