Earth hour om drygt en halvtimma!

Hejsan hoppasan!

Hur har eran lördag varit då? :) Min har varit helt okej :) Gick inte ur sängen förens typ halv 12, och då gick jag in i duschen. Sedan ringde Julia, och efter drygt en timma var jag hemma hos henne :$ Sen har jag varit där hela dagen. Vi har kollat lite mer på det där med skoltröjorna, eftersom att klassen bestämmde igår vilket mönster vi skulle ha: "Vi säger inte att vi är bäst, men vi vet fan inga bättre!" Perfekt, passar SÅÅ på min klass! ;D

Har funderat hela dagen på om jag ska lägga till en ny liten kategori här på min blogg : "Ellen pratar av sig"... Hmmm, skulle nog behöva en sån kategori, där jag kan skriva massa saker (bara för att jag själv ska känna en liten lättnad inombords) som ingen egentligen behöver läsa. Ska nog fixa det nu.. :)

Ni har väl inte glömt Earth Hour om en halvtimma? Släck alla onödiga ljus (ja, man får fortfarande ha på tv:n), och ett tips: Om ni ändå ska släcka, kan ni lika gärna anmäla er också på WWF's hemsida. Annars är det änna lite onödigt ;)

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

hihi nu har du väl inte glömt att ställa fram klockan en timma ? :)

2009-03-29 @ 11:30:16
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0