Fethärliga fredag

Äntligen fredag!
Efter skolan kom pappa och hämta mig och så åkte vi till torp för att shoppa :) Jag köpte nya skor från märket ROOTS inne på EuroSko. Kollade även på en skinnjacka inne på Dixon, den jackan som Kenza designat, fast den var inte lika snygg i verkligheten som på bild. Tyvärr. Hade verkligen velat haft en sån :/
Fast jag ska till torp imorron igen tror jag, med Julia. Hon ville dit eftersom att Starpilots, BWO och EMD kommer dit... :) Och snäll som jag är så hänger jag med, och samtidigt får jag slösa mamma och pappas pengar ;)
Men nu har jag iallafall härligt, vita vår/sommarskor som jag lovar att jag ska använda flitigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0