Hejsan hoppsan lilleskutt!

Hur är läget dör ute i dom snöbelagda stugona? Självär det lite... obekvämt... Ja, alltså, jag sitter i en jädrigt obekväm ställning med fötterna uppe på en hylla och med tangentbordet på magen. Haha, gud vad jag låter korkad helt plötsligt! Men jag skyller på håret ;D

Idag är det fredag den 13:e. Någon som ska fira det kanske? Inte? Okej då. Min fredag den trettonde var ju JÄTTErolig... not! Började med nationella provet i engelska, hörförståelse, i ungefär en timma. Sen hade vi 20 minuters rast, och sen hade vi nationella prov i engelska, läsförståelse, i ungefär en timma också. Mitt huvud kändes alldeles sprängt när jag väl var färdig!
Sen hade vi svenska, där vi inte gjorde mycket, och So, där vi inte heller gjorde mycket. I SO:n håller vi ju på med klimat-projekt som jag nog skrev om här om dagen. Idag läste jag några papper vi hade skrivit ut om hur man ska bli mer miljövänlig. Ett av papprena handlade om hur man blir mer miljövänlig i tvättstugan, och där stog det en lista med hur man får bort olika fläckar ifrån kläder. Visste ni att man kunde få bort hur mycket fläckar som helst med mjölk?! Det är sant! Och man kunde även få bort en slags fläck, jag tror det var läppstift, med kall grädde!
Som sagt var, ni har väl inte missat att även besöka min och Julia's miljö-blogg: gogreenuddevalla.blogg.se?


Mjölk - räddaren i nöden?


Ikväll/I eftermiddag blir det nog att läsa ut min bok, som jag starkt kan rekomendera till alla tjejiga tjejer där ute. Babbeldrottningen heter den, håll utskik! Sen blir det pizza och Let's dance. Puss, puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0