Let the sunshine in!

Det har vart en riktigt härlig dag. Har varit på Östrabo och kollat på musikesteternas musikal Hair. Den var ganska bra. Ramnerödskolan var väl kanske inte den bästa publiken precis, och jag hade några bakom mig som tyckte att det var så kul att retas genom att sitta och sparka på mitt säte :(
Efter musikalen gick jag, Julia, Hanna och Maria till Pingvin och käka kebabtallrik :P Sen gick vi runt på stan ett tag. Jag och Julia satte oss sen på Espresso House. Drack ChaiLatte, det är så jädrans gott!!
Sen gick jag och Julia till Decorate också, jag bara älskar den affären! Kollade på sånna där Vodoodockor, vill ha en sån :/ Och tuggumi som det står "It's not PMS, it's you" , haha!

Lotta och Johanna (som typ är dom ända jag känner, förutom Niklas Arkbro då) var jätteduktiga i musikalen iallafall, och jag ska få se den igen på lördag :) Förhoppningsvis utan några irriterande personer som sitter bakom en och sparkar på ens säte...


Jag ♥ Vodoo-dockor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0