Mmmm, passionsfrukt...

Just nu är jag såååå sugen på lite passioinsfrukt. Har ett par stycken en trappa ner, funderar på om jag faktiskt ska resa min soffpotatisrumpa ur datastolen för att knalla mig ner och hämta en... Hmmm...

Mamma och pappa har inte kommit hem ännu. Pappa ringde och sa att han skulle jobba över för dom höll på med något på rödön eller något, och mamma är hos frissan. Så jag har käkat en skål med Kellogs, mjölk och hallonsylt. Mmmm :) Iallafall, så har jag kollat på Legally Blond. Åh, den är superduperbra! Jag älskar den verkligen! Och så gillar jag att hon faktiskt har nästan samma namn som jag: Elle.
Jag kanske borde satsa på en karriär som advokat? Hur svårt kan det vara? Haha, nej jag bara skoja! Ni kan vara lugna, alla ni kriminella där ute som behöver en advokat, jag kommer inte att bli advokat! ;D


Elle. Ellen. Ser ni likheterna? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0