Slappar-lördag

Det är så skönt med lördagar! Idag har det inte hänt mycket, vandrar fortfarande runt i mina pjamasbyxor :P Mina härliga, chockrosa, egensydda mjukisbyxor med ett "E" mitt på baken :D Det är grejer de du! ;D
Annars idag har jag bara kollat på film, "Jorden runt på 80 dagar". Det var superlänge sen jag såg den senast, och den var lika bra som alltid :)
När jag vaknade imorse hade jag lust att sy om mina Cheap Monday-jeans (eftersom att dom har ett stort hål mellan benen :S). Jag har tänkt att sy om dom till en jeanskjol istället, för jag vill inte slänga dom, det är ju mina favoritjeans! Men jag tappa lixom lusten innan jag hann gå upp ur sängen, så jag hoppas att jag känner för det imorgon istället.
Broderade lite idag iallafall. Har hållt på med en korsstygnstavla i typ en månad, och nu är den äntligen färdig! :D Den föreställer 3 röda fiskebåtar, och blev riktigt vacker faktiskt!

Nu ska jag spela lite The sims tror jag, och lyssna på Lily Allen's nya album. ÄLSKA! :D


Coola Lily Allen! :D

Kommentarer
Postat av: Nicole

När man har svenska inställningar installerade på tangentbordet så kommer dom fram automatiskt :)

2009-03-07 @ 17:36:30
URL: http://xoxonicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0