Sleepy sunday

NU har jag precis kommit ut ur duschen, eller tja, precis och precis... Det tar ju ett tag efter att man kommit ut ur duschen tills man kommer ut ur badrummet, om ni förstår. Men nu sitter jag iallafall här framför min kära dator igen :)

Idag kommer morbror Tomas och hans fru, och mormor, morfar och Banjo på söndagsmiddag. Det blir typ det som händer idag. Förutom ikväll då, för då kommer ju WIPEOUUUUUUT (!!!!!) på tv! YIPPIE! :D Grymt kul är det! Om ni missade det förra veckan, rekomenderar jag starkt att kolla på det ikväll kl 20 på Kanal5. Och om man inte har Kanal5 så tror jag faktiskt att programmet ligger på deras hemsida, så där kan man ju alltid gå in och kika.

Va tycker ni om Melodifestivalen igår då? Det gör mig faktiskt ingenting att hon där operasångerskan vann, jag tycker bara det var bra att inte Caroline af Ugglas tog hem vinsten. Jag tål henne bara inte...

Nä nu ska jag gå in i badrummet igen och sminka mig, och kanske måla naglarna också, hmmm...



Har jag visat hur snyggt mitt magnetnaglack är eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg, tvillnigsjälar! samma rubrik till söndagsinlägget, scaary ... ^^



& hur tusan funkar det nagellacket ?! känner mej helt lost, du måste berätta :D

2009-03-17 @ 17:12:57
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0