Tisdag

Japp, idag är det tisdag. Tisdag. Tisdag. Tisdag. Vaknade imorse och trodde det var torsdag. Sånt ät inte kul.Sen har jag gått hela dagen och trott att det vart onsdag. Men det är tisdag. Tisdag. Tisdag. TISDAG!

Annars idag: ... Vi fick kolla när våran biologilärare skärde igenom och desikera ett kalv-öga. Jag trodde att det skulle vara äckligare än vad det var. Faktiskt! Det var inte så äckligt!
Och min biologilärare är så jäkla skön: En i min klass fråga: "Staffan, har du tejp?" Och han bah: "Nej, du. Har du snus?" Och vi bara kollade på honom. Och hon som fråga bah: "Eh, nä, jag snusar inte." Och Staffan: "Inte jag heller." Och sen fortsatte han bara lektionen. Haha xD Åh, han är sjuk han :D

Nu ska jag läsa Amelia som brevbäraren lämnat i våran kära brevlåda idag. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0