Tokig tisdag

Riktigt härligt att det börjar bli vår nu :) Jag gick faktiskt hem ifrån skolan idag. Jag valde mellan att stå vid busshållsplatsen i en kvart och sen stå på bussen ca 10 minuter, eller ta en härlig promenad på 25 minuter, och sedan känna mig duktig resten av kvällen :) Ni kanske fattar varför jag valde promenaden ;)

Var väldigt trött idag. Kanske för att nått sånt där jädrans knäppt telefonnummer ringde ungefär 5 gånger inatt kl 3 -.- Dom ringde igår också, när jag var ensam hemma. Först när jag svarade så var det bara en signal som lät. Bara några sekunder efter att jag lagt på så ringde dom igen. Då svarade jag som vanligt "Hej det är Ellen". Så brusade det i luren, och så hörde man ett "hello" och lite brus. Jag sa då "ja, hallå?" så kom ett prick likadant "hello" och lite brus, som att det lixom var något inspelat. Asläskigt! Sen ville/vågade jag inte svara något mer, och då ringde dom ungefär 10-15 gånger till! Med bara några få sekunder emella!. Riktigt lebbigt var det!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Haha :D Vet inte vilken reklam du menar men.. Neej : ) De är inte jag ialla fall :D hha

2009-03-24 @ 19:47:54
URL: http://www.lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0