Tuesday evening ?

Hallej halloj!
Hur är läget där ute i stugorna? Jag är grymt trött just nu, och inget roligt på tv är det ju heller. Ska nog ta och läsa en bok :) Håller på med två böcker (iallafall vad jag kommer ihåg) samtidigt: Babbeldrottningen av Meg Cabot och Sanningen om diamanterna av Nicole Richie. Får väl se vilken jag ska läsa. Blir nog Babbeldrottningen, eftersom jag faktiskt läst längst i den. Den är jätterolig och bra! Handlar om en amerikansk tjej som åker till London för att hälsa på sin pojkvän. Fast när hon kommer dit kommer är han inte alls den kille hon trodde han var. Så då åker hon till sina kompisar som bor på ett slott i Frankrike. Verkligen en bok jag rekommenderar. Speciellt om ni har läst En prinsessas dagbok-serien eller Saknad-serien då det är av samma författare.

Nä, nu ska jag begrava näsan i Babbeldrottningen. Puss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0