Yes, its FREEEEYYDDAAAUUG!!!!

Nej. Nej. Nej. Nej. NEJ! Inte snö. Nej! Sol. Ja! Snö. Nej!
Det var nästan så att man inte hade lust att gå ur sängen när mamma kom in i morse och sa att det var "snöstorm". Eller, ärligt talat så trodde jag att hon skämta först, men näe. Det har kommit jättemycket snö! Och jag är sur för det!

Det är iallafall skönt att det är fredag. Äntligen helg! Och sen är det bara en vecka till, sen PÅSKLOV!!! :D Och nästa vecka ska jag gå och se musikesteternas musikal Hair på Östrabo, två gånger! :D Först ska vi se den med skolan på tisdag (då vi även får alla lektioner inställda), och sen ska jag gå på den nästa lördag med Julia och Linnea. Hoppas den är bra, men det brukar dom ju vara.


Och bara så ni vet är jag neger. Hela tiden! Jävla 2:or....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0