Bergamo, Fredag & Lördag

Fredag tillbringade i Bergamo igen, och vi tjejer gick runt i affärer hela dagen. Och så käka vi självklart underbar take-away-pizza och käka hemmagjort isglass. :) På kvällen var det gubbarnas tur (Pappa och Jan) att välja ställe att äta på. Jag vet inte hur länge vi gick runt, men vi hamnade ändå tillslut vid en resturang nära hotellet xD Vi gick hur långt bort ifrån hotellet som helst och sen kom vi typ tillbaka dit igen, så vi gick runt i cirklar xD

På lördagen packa vi ihop våra saker och åkte iväg till flygplatsen. Väl vid flygplatsen gick vi runt på ett närliggande köpcentrum, och jag fick mig en klänning till avslutningen :) Jättesöt, axellös, kort svart/vit klänning med rött skärp med rosset på i midjan :D Supersöt! Sedan bar det av mot flygplanet igen, och hem till Sverige.

Detta var alltså min Bergamo-resa. Jag kan absolut rekomendera Bergamo, en asmysig stad! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0