Fredag, 090508

Spanskaprov hade vi idag. Det gick nog bra. Brukar alltid kännas som att det går dåligt på spanskaprov, men så får jag ändå alltid VG+ eller MVG.
Fick även reda på vad jag fått på nationella i matte. VG+ :D Jag var jättenära MVG, så om jag gör bra för mig på matteprovet vi ska ha nästa vecka, så kan jag få MVG :D Så det blir att sitta och plugga matte hela helgen, när jag inte drillar då förstås!
Känns lite dumt ändå med matte-nationella. För MVG behövde man 21 VG-poäng, och 7 MVG-"solar", och jag fick 20 VG-poäng och 5 MVG-"solar". Det blir alltid så för mig, att jag hamnar precis under något gränsen... Men jag hade iallafall bäst poäng av alla som fick VG i klassen ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

mitt älskade MVG barn då :D<3

2009-05-11 @ 20:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0