Hej Sverige! :D

Nu är jag hemma i "kalla" Sverige igen efter 5 dagar i underbara Italien. Jag har varit i Bergamo som ligger ungefär 5 mil utanför Milano. Bergamo var en underbar stad, till skillnad från Milano som jag inte alls är imponerad av. Snarare skrämd... :S
Tänkte att jag skulle lägga upp bilder ifrån resan, men det får bli imorgon, för just nu orkar jag inte gå och hämta kameran och usb-sladden. xD Men imorron ska jag vara flitig och lägga in bilder och skriva om ALLT vi gjort. Fast iochförsej så måste jag skriva en engelska-novell eller något som ska vara inne på MÅNDAG!!!!! Fick ett sms av Julia när jag var som mest upptagen med att äta italiensk glass, att jag var tvungen att ha en filmrecention färdig på måndag. Problemet var ju att jag bara hann se första delen av filmen, så det är liiiite svårt att skriva en filmrecention om en halv film... Så då får jag väl skriva en novell, men jag vet inte hur jag ska skriva en novell, så jag skulle helst vilja skriva en vanlig text, om tex min Italien-resa, bara för att få visa att jag kan skriva texter på engelska.

Jag ska äta marabou-choklad nu, och börja skriva på min engelskatext. Om jag hinner så skriver jag både en vanlig text och en novell.

Shit pommes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0