Söndag, 090531

Jag vet att jag inte har uppdaterat bloggen sen i fredags (big deal ^^), men det har varit SÅÅÅ skönt med en datafri helg! Har läst och gosat med Banjo hela helgen! Ja, Banjo har varit som ett plåster på mig i 3 dagar nu. Han övervann tillochmed sin rädsla för trappor bara för att han ville vara nära mig! :D Och första natten gick ju bra... Jag vet inte hur många gånger jag vakna av att han slicka mig i ansiktet xD Tur att inte vi människor beter oss så!

Nu ska jag fortsätta kolla på Gossip Girl, har packat ner alla skoltröjor i påsar som jag bara kan bära med mig imorron :) Alla kommer att bli SÅÅÅ glada.

P.s. Ni har väl inte glömt att krama era mammor, det är faktiskt mors dag idag :) Min mamma har då fått ett läppstift och mascara (den nya mascaran från Loreal som har en liten boll iställer för en lång borste) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0