Torsdag, 090507

Godmorgon allihopa! :D
Jag har då bara gått upp ur sängen för drygt en halvtimma sen :) Haha! Jo, för det är så att jag och Julia övertygade min spanskalärare igår att vi skulle få hoppa över spanskalektionen idag, eftersom att vi ändå bara skulle läsa till provet som vi har imorron. Först var hon lite tveksam, men när vi berättade att det var vår första lektion, och att vi ändå bara skulle ha halva lektionen, OCH att vi bor så nära Bjursjön där vi ska orientera runt, så gick hon med på att vi skulle få läsa på till provet hemma :D

Så jag börjar inte förens .... *trumslag*... 12.45! :D Och då börjar jag borta vid bjursjön, som jag får räkna med en 15-20 minuters gångtur dit. Men om jag hade varit tvungen att gå ifrån skolan hade det tagit mycket längre tid!
Det tråkiga är att det regnar ute. Och då menar jag inte duggregnar, det SPÖREGNAR! Orientering är ju inte roligt ens ifrån första börjar, och så ska det REGNA!!! Få se om jag ska ta med mig ett paraply eller något... :/ Vilka skor ska jag ha?? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0