Är besviken på mig själv

Jag är besviken på mig själv. Jag har gått och skaffat facebook. Det är inte bra. Jag som lovat mig själv att låta bli. Men nej. Nu finns jag där. Så att alla vet.



Nu ikväll har iallafall jag och Julia knallat runt på gymnasiemässan och plockat gratis godis. Vi fick även fina, blåa band som det står GLU på av Kalle. Sen ville Julia att vi skulle ta ett kort tillsammans, men jag ville inte. Då kom såklart Markus Klittwall (min mdk-lärare) och började snacka om att Julia skulle gråta sig till söms och inte vilja vara kompis med mig om inte jag tog kort med henne. Så då gjorde jag det. Det blev ett kort när jag stryper henne.
Jättefint :)

Kommentarer
Postat av: vicke picke

haha GLU va sjukt våldsamma med sina blåa band! xd

2009-11-18 @ 15:46:50
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0