JAG HAR LOOOOOV!

Hej, jag har inte uppdaterat bloggen på några dagar, så nu kommer kanske en hel del :) Mitt internet funkar knappt, därför den dåliga uppdateringen. Internetet krånglar hela tiden och går saktare än en snigel som slingrar baklänges!

Lite saker som hänt i veckan: Jag var den enda i min klass som fick alla rätt på datakunskaps-provet *stolt*! Läraren sa tillochmed att han inte ens kunde klarat det lika bra som jag. Hör jag ett MVG eller? Kan det vara ett MVG som närmar sig? Jag tror bannemig att det är ett MVG!
Annars har det väl inte hänt så mycket mer, det mesta som händer är ju skola liksom... Inget intressant där precis...

Idag var det däremot roligt i skolan! Eftersom att det är halloween nästa vecka, men vi är lediga, så skulle man klä ut sig idag! Riktigt roligt att gå runt i korridorerna och kolla på alla utklädda medieelever och esteter. Jag var ju självklart också utklädd. Jag var pirat, yaarrrrrh! Kapten tillochmed, och Mimmi var min matros.


--Här hade jag tänkt att lägga upp bilder på mina fina tatueringar som jag och Mimmi köpte idag, men det här jä*la internetet ville visst inte att jag skulle göra det. Tyvärr.--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0