Little miss sunshine

Nu har jag skrivit en recension på engelska om filmen "Little miss sunshine". Stannade hemma från drillträningen idag för att skriva den, eftersom att den ska vara inne imorgon, och jag inte ens hade börjat på den. Smarthuvud som jag är så glömde jag engelskaboken i skolan, där det står punkter om vad som ska vara med i en recension. Bra Ellen, bra! Men jag gjorde så gott jag kunde.

Det enda jag kom ihåg ifrån punkterna var att inte mer än 25% av texten fick handla om handlingen (det var till och med utropstecken efter den punkten), och mer än halva min text gör det. Det får bli att skriva som tusan den halva lektionen vi får på oss att skriva imorgon, GAAH!


En väldigt bra film för den som inte sett den! MEN se den ett par gånger, man tycker bara att den är jättekonstig dom två första gångerna man ser den, den tredje gången är den alldeles underbar! Lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0