Blondin eller rödtott?

God morgon!
Själv har man precis vaknat, och hela kroppen värker. Säkert pågrund av idrotten igår. Haha, jag är inte van vid att träna...

Igår var jag som sagt i kyrkan. Det var... annorlunda. Visst var det roligt att spela lite drama, leka, och träffa nytt folk, men det blev lite mycket ... hallelujha, om man säger så. Tvivlar på att jag hänger med dit någon annan gång...

Idag ska jag vara med Emma Härle! :D Hon ska nog komma hit och så ska vi troligtvis färga mitt hår. Utväxten på håret alltså. Fast jag är grymt sugen på att färga typ röd/brunt/koppar.


Samma hårfärg som denna tjej. Älskar hennes färg. Vill ha, vill ha, vill ha! Skulle jag passa i den dock?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0