Galen, dock onödig, dag.

Alltså, denna dagen har varit så jädrans onödig! Jag gick upp i morse, förberedde mig, var helt inställd på, en friluftsdag ute på gustavsberg. Kommer till skolan, det spöregnar, men lärarna ger oss ändå lappar och order om att gå till östrabos parkering. Spöregnar fortfarande. Klassen börjar gå mot östrabo när en lärare kommer utspringande och skriker att rektorerna har ställt in allt.
Jahapp, det betydde alltså att man skulle gå dagen enligt schema, fast utan mat i matsalen då. Vi går in igen, upptäcker att vi har 1,5 timmes rast. Jättekul... (hör ironin i min röst). Efter typ en timma kommer några v tjejerna i klassen och säger att dom har fixat så att vi hade dom två första lektionerna inställda, och att andra fick fixa så att dom två sista också blev det. Lättare sagt en gjort, och allt blev bara en jobbig röra.
Slutade med att vi hade 10 minuters engelska där vi fick kolla våran mejl, sen lång rast, sen typ 5 minuters Mediekommunikation. Dan (som vi har i M-kommunikation) tvingade oss att gå till lektionen för att han inte "kunde" ställa in lektionen, även fast vi sa att det bara var vi 6 tjejer kvar. Vi går iallafall till lektionen, han prickar av oss, och säger sen att vi får gå. Roligt, Dan, roligt...

Nu är jag lite butter, och ska sitta här och sura nu, GOD NATT! >:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0