Mattenörden med pennan i högsta hugg

Sån jäkla rolig dag i skolan alltså... eller, nä... det var ju just det den inte var, nä... rolig alltså.

Som tur var hade jag inte första lektionen för jag var redan färdig med min novell i svenskan, så jag började med matematik. Hurra? Nä, tror inte det. Lunch: gröt: mums! Mediekommunikation: inställd: 2h håltimma: långtråkigt.

Efter en håltimma fylld av arm-målande, godisklubbor, stinkande papperskorgar och flygande skor, så hade vi matte IGEN! Woho? NEJ!

Sedan idrott, vilket jag ÄLSKAR! Men vad virrig jag är idag! Det är ju idrott jag INTE älskar! Speciellt inte orientering! Fast jag, Emma.H och Hanna var ju såklart bäst. Vi gick ut sist, och kom tillbaka först, för alla andra sprang fel. Och där gick vi lungt, haha! Våran idrottslärare tyckte i varje fall att vi var jätteduktiga ;)


Vad tycks om min fina bild? Tog den i Mora, för drygt en månad sen :)


Lägger in en liten härlig låt såhär i slutet av inlägget också, Florence + the machine - "Kiss with a Fist"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0