Miljövänlig rumpälskare

Hej läget?
Orkade inte skriva igår, dels för orken och dels för att jag inte kom på något vettigt att skriva. Vad är meningen då lixom?
Iochförsig så har jag inget speciellt att skriva idag eller. Förutom att jag visst har blivit en "röv-älskare". Fråga inte mig hur det gick till, fråga dom i min klass. Dom har verkligen hakat upp dig på det. Haha, helt sjuka är dom! Hillevi kunde inte ens kolla på mig idag på livskunskapen utan att börja gapskratta! Haha!
På tal om livskunskapen, så gick jag idag med i skolans miljögrupp. Emma och Emma och massa andra började skratta när jag anmälde mig, och efter skolan fråga Härle: "Va fan anmälde du dig till det för?!" xD
Men jag kan väl inte hjälpa att jag är intresserad om miljön eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0