Oh, hallelujha!

Nu är jag äntligen hemma från skolan! Ja, jag har precis kommit hem, och ja, jag vet att det är fredag eftermiddag och man gärna slutar tidigt, men så är det inte enligt mitt schema. Nä, ni förstår att jag slutar 15.30 på fredagar. Inte kul. Lite ännu mindre roligt är ju att vi avslutar med idrott.
Fast våran idrottslärare är riktigt bra, så idrotten kan ju faktiskt kanske bli rolig. Kanske alltså...

Sen drar jag och Julia ner till kyrkan. Ja, ni hörde rätt, kyrkan! Julia har lurat med mig, och Maria.H har också velat att jag skulle komma med. Bara det att hon inte kommer idag! Hallå! Oschysst eller vad?! Hon är på läger istället för att hänga i kyrkan med mig... Pfff! ;D

Kommentarer
Postat av: mariah

HAHAHHAAHHA jag kände att jag dissa dig lite xD men du får komma nån mer gång det va säkert askul:D<3

2009-09-25 @ 22:55:50
Postat av: vicke picke

vicken kyrka? :)

2009-09-26 @ 10:51:05
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0