Ett oerhört meningslöst och oberoendeframkallande inlägg

Nämen hejsan!
Känner mig lite "off" gällande det här med bloggen. Den är inte så underhållande nuförtiden. Det blir ett inlägg sådär en gång i veckan. Men det får man nöja sig! För jag har faktiskt inget att skriva på min kära blogg. Mitt lilla ointressanta 16-årsliv är som sagt inte så intressant. Består mest av vakna, skola, hem, sova. Parteeeey! Eller inte...
Har jag med mig kameran någonstans så ploppar det ju ibland även upp bilder på bloggen, typ 1-2 veckor efter själva händelsen på kortena. Haha, jag är en sån misslyckad bloggerska alltså, inget att satsa på precis?

Nä, nu ska jag vila huvudet mot kudden ett tag, Emma bjöd mig på en sådan här Dextro (eller vad dom nu heter..) som ska göra en pigg förut. Jag var pigg innan, och blev trött av den istället. Inte okej! Så jag ska bara vila ögonen lite och lyssna på härlig musik på Spotify.
Vi hörs!...Antar jag.


Detta har jag ju inte berättat: JAG HAR FÅTT MINA EFTERLÄNGTADE HÖRLURAR! GAAAH, VAD JAG ÄR LYCKLIG! :D
Visst är dom fina? ;)

Kommentarer
Postat av: vicke picke

lika fina som dig! :D

2010-04-21 @ 17:48:36
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com
Postat av: annah

Men Ellen, jag hamnade på din blogg! HEJ! :D

2010-04-21 @ 19:24:38
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0