Vad är grejen med Gossip Girl

Klockan 19 tänkte jag kolla på "Top model", men efter att ha kollat en kvart och lagt märke till att det var samma avsnitt som jag såg förra veckan, kom jag även på att "Top model" visas på måndagar klockan 20.00 nuförtiden. Gillar inte när dom bytar dag och tid sådär på program. Det ogillas STARKT!
Eftersom att jag redan sett på det avsnittet så bestämde jag mig för att istället kolla på GossipGirl på kanal5, vilket jag inte kollat på de senaste säsongerna. Det var ingen bra ide... Jag fattade verkligen ingenting! ALLA har bytat partner! Hallå, ska alla ha varit ihop med alla innan den här serien är över?! Och jag tycker verkligen att det är samma sak varje säsong: Någon är ovän med någon annan, dom går på någon överklassig fest, någon slår ner någon, någon springer ifrån någon som den inte borde ha sprungit ifrån, det slutar med att någon kysser någon. Och väldigt mycket "I love you" är det också, speciellt mot slutet.



Nä, Gossip Girl ska jag iallafall inte börja följa igen, de gör mig ju bara irriterad!

(Förresten, så ÄLSKADE jag Gossip Girl förr, men slutade helt plötsligt sluta kolla på det)

Kommentarer
Postat av: Karin

>Jo, i vattnet var det kallt som attans men det var helt underbart när man kom upp. Så uppfriskande och härligt!

2010-04-14 @ 16:18:49
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0