Estland. Lettland. Litauen. Det är så det ska vara!

Fem inlägg en dag, noll en annan. Jag är SÅ duktig på det här med att blogga aktivt! :D
Men igår blev det faktiskt ingenting vid datan eftersom att jag var med Emma på Offshore VM. Det var jättekul (och bilder kommer så småningom, när jag orkar lägga in alla 300 bilderna som jag tog igår på datan...)!
Det var båtar som välte och körde på varandra, sen var det getingar, och sen var det fallskärmshoppare med rök i baken som var nära att landa på oss. Men otroligt mysigt ändå! :D

Idag var jag och Emma även bort till min mormor och morfar för att kolla till dom. Min moster ringde tidigare idag och sa att hon hade försökt att ringa dom i 3 dagar men det bara hade tutat upptaget, så jag fick gå bort och kolla hur det stog till. Där möttes jag av 3 hundar och en kusin. Även päron-soda mötte jag :)

Som sagt bilder från igår kommer så småning om. Och glöm inte: Personer som bor i Lettland heter letter. Och personer i Litauen heter litauer. Inte Litaneser.

Hej då! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0