huvud. värk.

Sitter i skolan och har text-lektion men har sån jääääävla (ursäkta att jag svär, men det är faktiskt nödvändigt just för tillfället) huvudvärk. Har haft det hela dagen, och tror att jag håller på att avlida. Bara ena halvan av huvudet som värker också, så jag börjar spekulera i att det är som mamma föreslog en gång att det kanske är migrän jag fått. För det är inte första gången jag får detta...
ÅH, vill bara hem och lägga mig!! Orkar inte med detta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(nej, jag överdoserar inte utropstecken..)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: annah

sär. skrivning.

2010-12-06 @ 16:34:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0